نمایندگان محترم، پس از دریافت نمایندگی و فعالسازی پنل خود بایستی تعرفه های موردنظر برای کاربران زیرمجموعه ی خود را ایجاد کنند و همچنین برای هریک از تعرفه های ایجاد شده، مبالغ و ضریب های خاص خود را در پنل ثبت کنند.
در شکل زیر مراحل ایجاد تعرفه تا تعیین مبالغ مختلف تعرفه برای سرخط اپراتورهای مختلف توضیح داده شده است:
(برای بزرگ نمایی تصویر بر روی آن کلیک نمایید)
مراحل ایجاد تعرفه و تعیین مبلغ (ضریب گذاری) هر تعرفه:
۱- پس از آنکه گروه های کاربری خود را ایجاد کردید؛ بر روی تعرفه ها کلیک کنید.
۲- گروه کاربری مورد نظر خود را که از قبل ایجاد کرده اید و قصد تعیین یا تغییر تعرفه دارید را انتخاب کنید.
۳- بر روی تعرفه جدید کلیک کنید.
۴- و اطلاعات درخواستی را تکمیل و ذخیره کنید. ( هزینه هر پیامک به ریال است.)
۵- بر روی تعرفه ای که ایجاد کرده اید کلیک کنید
۶- و در حالتی که انتخاب شده است بر روی *تعین مبلغ تعرفه* کلیک کنید
۷- اپراتور خط مورد نظر را انتخاب کنید.
۸- ضرایب مختلف تعرفه را وارد نمایید:
ضریب ارسال فارسی – ارسال لاتین – دریافت – ارسال ایرانسلی – ارسال وب سرویس – ارسال هدفمند
ضرایب تعیین شده در هزینه هر پیامک که در مرحله ۴ وارد نموده اید، ضرب می شود.
۹- ذخیره کنید .
۱۰- برای سایر اپراتورها به صورت مجزا مراحل ۷-۸-۹ را انجام دهید.
۱۱- برای سایر تعرفه ها و گروه های کاربری ؛ مجدد همه این مراحل را انجام دهید.
هرگونه سوال و یا مشکل را از طریق سامانه مشاوره و پشتیبانی آنلاین اعلام کنید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
موفقیت و کامیابی برای همه ی نمایندگان محترم را از خداوند بزرگ خواستاریم.
دیدگاهتان را بنویسید